Polityka jakości

Głównym celem działań Spółki jest zapewnienie najwyższego poziomu jakości produkowanych wyrobów, spełniających oczekiwania stałych i   przyszłych Klientów, stałe doskonalenie oraz rozwój i utrzymanie wiarygodności Spółki.

Oferujemy dla naszych klientów wyroby glinokrzemianowe formowane oraz nieformowane.

Założeniem naszym jest, aby nie wracał wyrób jako niezgodny z wymaganiami, lecz zadowolony ze współpracy Klient.

 

Założenia Polityki Jakości realizujemy poprzez:

  • wnikliwe identyfikowanie aktualnych i przewidywanych wymagań Klientów,
  • systematyczne badanie satysfakcji Klientów,
  • stały nadzór nad doskonaleniem procesów oraz ich optymalizacją w celu zapewnienia efektywności Systemu Zarządzania Jakością,
  • rzetelne wywiązywanie się z zawartych umów,
  • podnoszenie świadomości załogi w aspekcie problematyki jakości,
  • doskonalenie mechanizmów zarządzania Spółką – prawidłowy i szybki
  • przepływ informacji między poszczególnymi działami,
  • aktywne, szybkie oraz skuteczne identyfikowanie i rozwiązywanie problemów,
  • unowocześnienie parku maszynowego i wprowadzenie nowych rozwiązań technologicznych,
  • zwiększanie skuteczności działań marketingowych,
  • analizowanie kosztów i cen w celu ich optymalizacji i dostosowania do rynku,
  • promowanie marki.

 

Cele oraz zadania dotyczące jakości dla odpowiednich funkcji i szczebli przedsiębiorstwa są ustanawiane, przeglądane i rozliczane podczas okresowych przeglądów Systemu Zarządzania Jakością.

Ten post dostępny jest również w de_DE i en_GB